Najczęstsze pytania - FAQ
Gdzie znajdę fakturę za swoje zamówienia?
W ramach ochrony środowiska wysyłamy fakturę w formie elektronicznej. Niniejsza faktura elektroniczna jest wysyłana wraz z potwierdzeniem wysyłki towaru na adres e-mail podany podczas składania zamówienia. Jeśli złożyłeś zamówienie, a faktura nie dotarła, skontaktuj się z obsługą klienta wysyłając e-mail na adres info@bioroza.pl
Co zrobić, jeśli doręczony towar jest uszkodzony?
Jeżeli dostarczony towar jest uszkodzony, należy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta wysyłając e-mail na adres info@bioroza.pl gdzie wyjaśnimy Ci całą procedurę - do każdego klienta podchodzimy indywidualnie. Prosimy o przesłanie numeru zamówienia i opisanie problemu. Następnie przejrzymy sytuację i skontaktujemy się z Tobą.
Jak działa program lojalnościowy?
Za każdą ocenę produktu przy pomocy gwiazdek otrzymasz 1 punkt, za recenzję ustną klient otrzyma 2 punkty. Wartość jednego punktu to 1 zł. Możesz wymienić swoje punkty w koszyku, a ważność punktów wynosi 180 dni.
Gdzie znajdę skład poszczególnych produktów?
Skład każdego produktu jest wyszczególniony bezpośrednio na stronie oraz na opakowaniu produktu. Jeśli masz dodatkowe pytania dotyczące wybranego produktu, zapytaj nas wysyłając wiadomość na info@bioroza.pl. By przyspieszyć komunikację w treści wiadomości wpisz kod produktu lub jego nazwę.
Jakie są korzyści wypływajace z rejestracji?
Główne zalety rejestracji to wstępnie wypełnione dane osobowe oraz adres dostawy. Klienci otrzymują od nas newslettery z regularnymi promocjami i kuponami rabatowymi - nie przegapisz już żadnej promocji i możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie.
Pomyliłem się. Mogę edytować moje zamówienia?
Jeśli popełniłeś błąd podczas składania zamówienia i musisz coś zmienić, zmodyfikować lub anulować zamówienie, skontaktuj się z nami pod adresem info@bioroza.pl lub pod numerem telefonu +48511029677. Z przyjemnością pomożemy Ci z Twoim zamówieniem.
Mogę zwrócić zakupione produkty?
Tak, możesz zwrócić swoje zamówienie w ciągu 14 dni, zgodnie z obowiązującymi warunkami prawnymi. Prosimy o poinformowanie nas o zwrocie towaru pod numerem telefonu +48511029677 - chętnie pomożemy Ci w dokonaniu zwrotu zamówienia.
Gdzie znajdę regulamin?
Nasz regulamin znajdziesz TUTAJ - Regulamin.